FAQ
Q: Waar is Furniteam B.V. gevestigd?
A: Wij zijn een Nederlands bedrijf gevestigd in Amsterdam.
Q: Waar zijn producten van Furniteam te vinden?
A: Je kan onze nieuwste meubel collectie en woon accessoires vinden in onze webshop www.furniteam.nl.
Q: Is het registreren van een account verplicht voordat ik een aankoop kan doen?
A: Voor particulieren is het niet verplicht Wel geeft een account je inzicht in de status en geschiedenis van je bestellingen. Zakelijke klanten geven hun gegevens op via onze B2B formulier.
Q: Welke betaalmogelijkheden zijn er?
A: U kunt betalen via iDeal, Paypal of credit card.
Q: Naar welke landen is bezorging mogelijk?
A: Wij bezorgen naar alle EU landen en Zwitserland.
Q: Hoe wordt het bezorgd?
A: Voor het bezorgen maken wij gebruik van PostNL en DPD.
Q: Zijn de verzendkosten gratis?
A: De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen binnen Nederland vanaf €100.
Q: Hoe lang bedraagt de verwerkingstijd?
A: De verwerkingstijd bedraagt 3-5 dagen for Nederland en 7-10 dagen naar andere EU landen en Zwitserland.
Q: How can I contact you if there are questions for the orders?
A: U kunt ons bereiken via tel nr. 020-771 3966 of via email: [email protected]