FAQ

 

Q: Waar is Furniteam B.V. gevestigd?

A: Wij zijn een Nederlands bedrijf gevestigd in Amsterdam.

Q: Waar zijn producten van Furniteam te vinden?

A: Je kan onze nieuwste meubel collectie en woon accessoires vinden in onze webshop www.furniteam.nl.

Q: Is het registreren van een account verplicht voordat ik een aankoop kan doen?

A: Voor particulieren is het niet verplicht Wel geeft een account je inzicht in de status en geschiedenis van je bestellingen. Zakelijke klanten geven hun gegevens op via onze B2B formulier.

Q: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

A: U kunt betalen via iDeal, Paypal of credit card.

Q: Naar welke landen is bezorging mogelijk?

A: Wij bezorgen naar alle EU landen en Zwitserland.

Q: Hoe wordt het bezorgd?

A: Voor het bezorgen maken wij gebruik van PostNL en DPD.

Q: Zijn de verzendkosten gratis?

A: De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen binnen Nederland vanaf €100.

Q: Hoe lang bedraagt de verwerkingstijd?

A: De verwerkingstijd bedraagt 3-5 dagen for Nederland en 7-10 dagen naar andere EU landen en Zwitserland.

Q: How can I contact you if there are questions for the orders?

A: U kunt ons bereiken via tel nr. 020-771 3966 of via email: [email protected]

 

10% OFF ON YOUR ORDER!

Sign up to our newsletter for a 10% discount on your first order!
You will receive the discount coupon in your inbox shortly.

By subscribing you agree to our General Terms and Privacy Policy